Friday, May 13, 2011

hello

Hello. Well i'm going to start off by explaing the name of the blog "m.a.d. love". M.A.D. are my initials (and yes i've been teased because of them) and love is because i will be posting about things that i love. My first post is a dress in which i've never gotten to wear so i decided to post it. Hopefully you will enjoy it :)

***

Oi. Bom, eu vou começar explicando o nome do meu blog, o "m.a.d. love". M.A.D. são as minhas iniciais (mad quer disser louco em inglês e sim pessoas me zoaram por causa disso), e love é porque eu vou estar postando sobre coisas que eu amo. Meu primeiro post é um vestido que eu ainda nem cheguei a usar e por isso decidi publicá-lo. Espero que vocês gostem.










SHOES MIXED
DRESS PREEN BY THORTON BRECAZZI

PICTURES BY: CAROL OURIVIO

4 comments:

  1. perfect posttt..love yourr blog honey..follow us and we will follow YOU back in the next few hours..kisses from GREECE :))
    http://modeliciousbites.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. thanks and loved ur blog too! i'm following :))

    ReplyDelete