Friday, June 24, 2011

Proenza Schouler

The proenza schouler ps11 is just to die for ! I wanted it in brown but ended up getting it in green because they didn't have any of the brown ones left. I thought the green one was going to be hard to us but if you stick with neutral colors it's pretty easy because the bag gives a pop to the outfit. Well i'm not going to say anything else because i think the bag speaks for it's self ...

***
A Proenza Schouler PS11 é linda! Eu queria em marrom, mas acabei ficando com a verde, porque eles não tinham nenhuma marron sobrando. Eu pensei que o verde seria difícil para usar, mas se você combinar com cores neutras, é muito fácil, porque a bolsa levanta a roupa. Bem, eu não vou dizer mais nada, porque eu acho que a bolsa já diz tudo...











PICTURES BY CAROL OURIVIO

SHIRT DASLU
SKIRT LACOSTE
JACKET MAJE
BAG PROENZA SCHOULER
BOOTS L.K. BENNET

2 comments:

  1. perfect jacket, perfect bag!!! amazing look malus!
    quero tudo emprestado hahaha :)

    ReplyDelete
  2. obrigada fofa !! and u can have anything :)

    ReplyDelete